• 14-09-2022, 00:30:47
    #10
    Geçmiş olsun. Malesef durumlar ortada, nerede tecavüzcü katil sapık gaspçı varsa ülkeye doldurdular. Makam araçlarından inmeyen, halkın vergileriyle ve rantla zengin olanlar bu durumu önemsemiyor.
  • 14-09-2022, 00:31:30
    #11
    İsyan başlayacak sanırım, ama ne zaman. Böyle giderse uzak değil...
  • 14-09-2022, 00:34:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    müslümaaaaaan kardeşimiz onlar
  • 14-09-2022, 00:35:13
    #13
    Geçmiş olsun hocam artık arkamıza baka baka yürüyoruz..
  • 14-09-2022, 00:35:29
    #14
    Mizahımı mazur görün çok geçmiş olsun


    https://www.youtube.com/watch?v=lqlL1JlG3xc
  • 14-09-2022, 00:36:30
    #15
    Valla bizim Antep bildiğin küçük Suriye zaten , şahsen ben boş gezmiyorum 3 yıldır.. Öldürüp gitse , sınır 50 km , onuda uzun atlama ile geçiyorlar zaten.


    https://twitter.com/umitozdag/status...LZfUbm8TA&s=19
  • 14-09-2022, 00:40:54
    #16
    Suriyeliyi afganı kim gönderirse evimdeki tüm oylar ona
  • 14-09-2022, 00:44:08
    #17
    ELCHAVO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyeliyi afganı kim gönderirse evimdeki tüm oylar ona
    Paket değil ki bunlar, bu iş artık medeni şekilde çözülemez.
  • 14-09-2022, 00:45:01
    #18
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paket değil ki bunlar, bu iş artık medeni şekilde çözülemez.

    En azından çöpler gitse iyidir.