Valla bizim Antep bildiğin küçük Suriye zaten , şahsen ben boş gezmiyorum 3 yıldır.. Öldürüp gitse , sınır 50 km , onuda uzun atlama ile geçiyorlar zaten.


https://twitter.com/umitozdag/status...LZfUbm8TA&s=19