Geçmiş olsun. Malesef durumlar ortada, nerede tecavüzcü katil sapık gaspçı varsa ülkeye doldurdular. Makam araçlarından inmeyen, halkın vergileriyle ve rantla zengin olanlar bu durumu önemsemiyor.