İşte olay tam tersi hocam ben bıçaklasam bir suç işliyorum sonuçta ve kimliğim belli ama onlar yaparsa suç işliyor kimin yaptığı belli değil.Ben yaparsam ceza alırım o yaparsa yakalanması çok zor olacağı için ceza almaz.
Al yanına kuvvetli bir biber gazı zorda kalırsan sık gitsin kıvransınlar yerde eğer çok başının belaya girmesini istemiyorsan.