Afganlar Tarafından Gasp Ediliyordum
29
●1.758
- 14-09-2022, 00:45:34Merhaba, Bahçelievler'de çok yabancı uyrluklu insanlar var sağolsun polisler geceleri ve gündüzleri devriye atıyorlar ama aşırı fazlalar.. Kendimi yasal yoldan koruyamayacağın açık ve net. Savunmak için yanımda bir şeyler taşısam başım belaya girer mi acaba? Silah değil bıçak vs.
- 14-09-2022, 00:46:45Canice olacak ama bıçakla geç kayıtlı değil bir şey değil hastaneye alırlar sonra yurt dışına paket temizlemiş olursunuz
- 14-09-2022, 00:49:06İşte olay tam tersi hocam ben bıçaklasam bir suç işliyorum sonuçta ve kimliğim belli ama onlar yaparsa suç işliyor kimin yaptığı belli değil.Ben yaparsam ceza alırım o yaparsa yakalanması çok zor olacağı için ceza almaz.Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2022, 01:06:45Al yanına kuvvetli bir biber gazı zorda kalırsan sık gitsin kıvransınlar yerde eğer çok başının belaya girmesini istemiyorsan.UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
