üstdeki arkadaşlarında belirttigi gibi malasef yapıcakta,diyecekte bişey yok.bunları destekleyen şahıslar akıllanmadıgı sürece hergün dahada kötüye gitmeye devam.ne dersen,ne yaparsan suçlu sensin...onlar her halukarda suçsuz.