• 11-09-2022, 15:20:32
    #64
    Üyeliği durduruldu
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu yorumların seviyesine bak. şu insanların kalitesine bak. eğitim seviyeniz nedir ya sizin? Hiç mi yurtdışına çıkmadınız, insanların giyimi kuşamı kimseyi ilgilendirmez bre geri kafalılar. ister türbanlı, ister açık sizene. bu nedir ya. midem bulandı. ahlak bekçiliği yapıyorlar ya bide. tabi klasik bir tabir var kim ahlak bekçiliği yapıyorsa diye. adam olmak, ahlaklı olmak en önemlisi şeref sahibi olmak çok değerli. herkesin üstünde durmuyor bu. i

    nsanların hala kıyafetinden yargılamak 2022 yılında trde oluyor sadece, o da ortadoğu maymunları tarafından sadece.
    saydıklarının hiç birinin sende olmayışı üzdü açıkçası kıyafet yorumuna dahi eğitim bilgisi arayan bir cahil sen varsın aramızda ahlak bekçiliği yapan da sensin yani sözünün devamı direkt sana geliyor yurt dışına çıkmayı seviye ve kalite bellemiş zavallı insan.
  • 11-09-2022, 15:29:45
    #65
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saydıklarının hiç birinin sende olmayışı üzdü açıkçası kıyafet yorumuna dahi eğitim bilgisi arayan bir cahil sen varsın aramızda ahlak bekçiliği yapan da sensin yani sözünün devamı direkt sana geliyor yurt dışına çıkmayı seviye ve kalite bellemiş zavallı insan.
    Bak bir konuda haklısın.
    Y.dışına çıkan türklerin bir çoğunun genel karakteri şu oluyor.
    "Ohaaaa Cıbıl lan bunlar"
    sonra oralarda yaşamaya başladıkça ya değişiyorlar ya da oldukları gibi kalıp hala "Ohaaaa cıbıl lan bunlar" olarak devam ediyorlar hayatlarına.

    buna çok güzel bir örnek var ;
    Trt de bir röportaj sırasında Almanya'ya yerleşmiş bir kişi ile sohbet ediyorlar.
    - Abi kaç senedir buradasınız ?
    + 20 yılı geçtim, ama Türklüğümden asla vazgeçmedim.
    o sırada içeri bir alman girer ve bir şey ister.
    + Helgaaaa, gel şuna bak Turist geldi !

    Belki tanıdık gelir diye anlattım bunları.
  • 11-09-2022, 16:13:29
    #66
    dev
    Kurumsal Üye
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar anlamaz dostum.

    Adam diyor ki o zaman erkeklerde gezsin. Gezsin kardeşim, ne yapayım yani sorunu cevaplamazlar. Bunlar hayatlarında birey olmamış, kendini toplum yerine yaşamış varlıklar. Aman komşum ne der, ben böyle yapayım şöyle olsun. Birey olmanın önemini kavramını bilmezler. Biri açık mı giyindi kardeşim kendisini ilgilendirir beni bağlamaz diyemez. Mehmet Akif şiiri paylaşıyor. Kafaya bak ya

    Forumun kalitesi zaten git gide düşüyordu, bu olaylarla, bu ortadoğu düşünce yapısının buraya yansımasıyla son çivi çakıldı sanırım. Engelle geç bence, cevaplamaya değecek nitelikte, bilgide ve eğitim seviyesinde olduğunu düşünmüyorum.
    Gercekten anlamaz hakliymissin . Biz siz diye ayristirmak istemiyorum ama hala biz ne anlatirsak anlatalim onlar hala "o zaman senin esin cocugun gorsun" diye bilecek kadar sacmaliyorlar.
  • 11-09-2022, 21:56:57
    #67
    Güncel:
    Bunu haber yapan kim varsa iletişiminizi kesin

    https://youtu.be/rz19nvW14Lw
  • 11-09-2022, 22:16:20
    #68
    Kişisel Rütbe
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çoçukla bir gün karşılaşırsam sağlam bir dayak hakkı var ben de.O kadar sinir bozucu ki sırf eğlencesine bile dövebilirim ahlaksızı
    Abi bu pedo bir insan orada 18 yaş altı kıza evlilik teklifi etmişti böle yüzsüz insan
  • 11-09-2022, 22:23:33
    #69
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi bu pedo bir insan orada 18 yaş altı kıza evlilik teklifi etmişti böle yüzsüz insan
    Videolarını biraz izle öyle itici ve ahlaksız ki insanın zevkine dövesi gelir .Birileri özgürlükten bahsetmiş ama sanırım onlar hiç soruyu sordukları kişileri yakınlarının yerine koymuyot.Soru var soru var.Adam direk utanmadan hep bel altı sorular soruyor.Türkiyede bunu yapacak yürek ister.Youtubede görülenlerin %99 u kurgu.Tr de yapamazsın adamı madam ederler vallaha öyle birine denk gelir ki felegi şaşar
  • 11-09-2022, 22:38:39
    #70
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların ülkesindeki giyinişlere de karışıyoruz artık. Valla büyük zeka.
    Bu arada bilginiz olsun diye söylüyorum ;
    tecavüz HASTALIKLI İNSANLARIN YAPTIĞI BİR EYLEMDİR
    insanların giyinimleri ile ASLA alakası yoktur.
    aslında bu tarz giyinenleri degil de tecavüz edenleri bir yerlerinden meydana asın, bakalım bir daha yapabilecekler mi ?
    bakalım ondan sonra kimse kimsenin giyinimine karışıyor mu ?

    Bu arada merak ettim,
    Bahsettiğiniz Özgürlük nereye kadar ?
    birisi açık giyindi diye tecavüz edilmeyi mi hakediyor ?
    Dediğiniz gibi hastalıklı insan çok dünyada.
    Senin özgürlüğün benim özgürlüğümü kısıtlıyorsa senin özgürlüğün orada bitmiştir.
    Örnek sen açık giyindin diye ben kafam önde gezemem bu benim özgürlüğümü kısıtlar.
    Neden savunuyorsunuz çıplak gezenleri anlamış değilim.
    Herkes anadan üryan gezsin o zaman ne gerek var giyinmeye özgürlük buysa
  • 12-09-2022, 00:31:02
    #71
    Umarim Türkiye kabul etmez zaten ülke yeterince kalitesiz insanla dolu
  • 12-09-2022, 01:02:12
    #72
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi hastalıklı insan çok dünyada.
    Senin özgürlüğün benim özgürlüğümü kısıtlıyorsa senin özgürlüğün orada bitmiştir.
    Örnek sen açık giyindin diye ben kafam önde gezemem bu benim özgürlüğümü kısıtlar.
    Neden savunuyorsunuz çıplak gezenleri anlamış değilim.
    Herkes anadan üryan gezsin o zaman ne gerek var giyinmeye özgürlük buysa
    Öncelikle bir hatayı düzeltelim
    Cümlenin doğrusu şudur :
    Senin özgürlük anlayışın başkalarınınkini kısıtlıyorsa sorun var demektir.

    Yani asıl erkeklerin "kendi nefislerine sahip olmaları gerekiyor"
    bunu yapamıyorsan başkasına bahane bulamazsın.
    Yani "Erkekler zayıftır" diyerek kimse kıvıramaz, ya da birisi sizin istediğiniz gibi giyinmiyor diye onu yaftalayamazsınız.
    Kimsenin tarafını tutmuyorum.
    Sorun şu ;
    Adalet istediğiniz kadar adaletli olmak zorundasınız.
    kimse anadan üryan gezsin demiyor.
    Ama Onların ülkesinde ,onların kültüründe, onların yaşantısında buna kimse karışmıyor
    Siz neden karışıyorsunuz onu anlamıyorum.

    Not :
    Birisi başörtüsü için de aynı şeyi söylese, aynı savunmayı onun için de yaparım.
    Adalat böyle bir şeydir.
    Size de tavsiye ederim.