Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saydıklarının hiç birinin sende olmayışı üzdü açıkçası kıyafet yorumuna dahi eğitim bilgisi arayan bir cahil sen varsın aramızda ahlak bekçiliği yapan da sensin yani sözünün devamı direkt sana geliyor yurt dışına çıkmayı seviye ve kalite bellemiş zavallı insan.
Bak bir konuda haklısın.
Y.dışına çıkan türklerin bir çoğunun genel karakteri şu oluyor.
"Ohaaaa Cıbıl lan bunlar"
sonra oralarda yaşamaya başladıkça ya değişiyorlar ya da oldukları gibi kalıp hala "Ohaaaa cıbıl lan bunlar" olarak devam ediyorlar hayatlarına.

buna çok güzel bir örnek var ;
Trt de bir röportaj sırasında Almanya'ya yerleşmiş bir kişi ile sohbet ediyorlar.
- Abi kaç senedir buradasınız ?
+ 20 yılı geçtim, ama Türklüğümden asla vazgeçmedim.
o sırada içeri bir alman girer ve bir şey ister.
+ Helgaaaa, gel şuna bak Turist geldi !

Belki tanıdık gelir diye anlattım bunları.