Dediğiniz gibi hastalıklı insan çok dünyada.
Senin özgürlüğün benim özgürlüğümü kısıtlıyorsa senin özgürlüğün orada bitmiştir.
Örnek sen açık giyindin diye ben kafam önde gezemem bu benim özgürlüğümü kısıtlar.
Neden savunuyorsunuz çıplak gezenleri anlamış değilim.
Herkes anadan üryan gezsin o zaman ne gerek var giyinmeye özgürlük buysa
Öncelikle bir hatayı düzeltelim
Cümlenin doğrusu şudur :
Senin özgürlük anlayışın başkalarınınkini kısıtlıyorsa sorun var demektir.
Yani asıl erkeklerin "kendi nefislerine sahip olmaları gerekiyor"
bunu yapamıyorsan başkasına bahane bulamazsın.
Yani "Erkekler zayıftır" diyerek kimse kıvıramaz, ya da birisi sizin istediğiniz gibi giyinmiyor diye onu yaftalayamazsınız.
Kimsenin tarafını tutmuyorum.
Sorun şu ;
Adalet istediğiniz kadar adaletli olmak zorundasınız.
kimse anadan üryan gezsin demiyor.
Ama Onların ülkesinde ,onların kültüründe, onların yaşantısında buna kimse karışmıyor
Siz neden karışıyorsunuz onu anlamıyorum.
Not :
Birisi başörtüsü için de aynı şeyi söylese, aynı savunmayı onun için de yaparım.
Adalat böyle bir şeydir.
Size de tavsiye ederim.