İnsanların ülkesindeki giyinişlere de karışıyoruz artık. Valla büyük zeka.
Bu arada bilginiz olsun diye söylüyorum ;
tecavüz HASTALIKLI İNSANLARIN YAPTIĞI BİR EYLEMDİR
insanların giyinimleri ile ASLA alakası yoktur.
aslında bu tarz giyinenleri degil de tecavüz edenleri bir yerlerinden meydana asın, bakalım bir daha yapabilecekler mi ?
bakalım ondan sonra kimse kimsenin giyinimine karışıyor mu ?
Bu arada merak ettim,
Bahsettiğiniz Özgürlük nereye kadar ?
birisi açık giyindi diye tecavüz edilmeyi mi hakediyor ?
Dediğiniz gibi hastalıklı insan çok dünyada.
Senin özgürlüğün benim özgürlüğümü kısıtlıyorsa senin özgürlüğün orada bitmiştir.
Örnek sen açık giyindin diye ben kafam önde gezemem bu benim özgürlüğümü kısıtlar.
Neden savunuyorsunuz çıplak gezenleri anlamış değilim.
Herkes anadan üryan gezsin o zaman ne gerek var giyinmeye özgürlük buysa