şu yorumların seviyesine bak. şu insanların kalitesine bak. eğitim seviyeniz nedir ya sizin? Hiç mi yurtdışına çıkmadınız, insanların giyimi kuşamı kimseyi ilgilendirmez bre geri kafalılar. ister türbanlı, ister açık sizene. bu nedir ya. midem bulandı. ahlak bekçiliği yapıyorlar ya bide. tabi klasik bir tabir var kim ahlak bekçiliği yapıyorsa diye. adam olmak, ahlaklı olmak en önemlisi şeref sahibi olmak çok değerli. herkesin üstünde durmuyor bu. i
nsanların hala kıyafetinden yargılamak 2022 yılında trde oluyor sadece, o da ortadoğu maymunları tarafından sadece.
saydıklarının hiç birinin sende olmayışı üzdü açıkçası kıyafet yorumuna dahi eğitim bilgisi arayan bir cahil sen varsın aramızda ahlak bekçiliği yapan da sensin yani sözünün devamı direkt sana geliyor

yurt dışına çıkmayı seviye ve kalite bellemiş zavallı insan.