Evet arkadaşlar bu konuyu Webmaster sorunlarını anlatmak ve anlatılması için açıyorum.Acaba bu işte başınıza gelen en talihsiz olay nedir acaba ? Ben biraz önce klavyeme nescafe döktüm ve klavye yalan oldu :S aksiliktir ki yedek klavyeminde 4 adet tuşu çalışmıyor ve şuanda yedek dandik Laptop'umdan giriyorum ve bu benim için berbat bir olay maalesef

Sizde başınıza gelen kötü olayları yazın arkadaşlar birbirimize destek olalım derdimizi paylaşalım
Bu sadece webmasterların başına gelebilecek bir olay değil, bilgisayar kullanan ya da kullanmayan her insanın başına gelebilir...
Yani bu bir webmaster sorunu değil, sadece sakarlıktır. (:
Bu kadar üzmene gerek yok kendini, gidip bir klavye alırsın olur biter.
Alıntı
Sizde başınıza gelen kötü olayları yazın arkadaşlar birbirimize destek olalım derdimizi paylaşalım
El ele tutuşup bir sinerji oluşturalım olayına dönmüş bu