Evet arkadaşlar bu konuyu Webmaster sorunlarını anlatmak ve anlatılması için açıyorum.Acaba bu işte başınıza gelen en talihsiz olay nedir acaba ? Ben biraz önce klavyeme nescafe döktüm ve klavye yalan oldu :S aksiliktir ki yedek klavyeminde 4 adet tuşu çalışmıyor ve şuanda yedek dandik Laptop'umdan giriyorum ve bu benim için berbat bir olay maalesef Sizde başınıza gelen kötü olayları yazın arkadaşlar birbirimize destek olalım derdimizi paylaşalım