• 13-03-2009, 00:02:21
    #19
    Doğru demiş bir arkadaş klavyemi bozmam talihsiz bir olay ama bir Webmaster'ın başına gelecek en kötü olaylardan birisidir çünki sitelerinden uzak kalıyorsun belki müşterilerinden ve tasarımlarındanda Bilgisayar internet ve sitelerim benim yavrum gibidirler hepsi ayrı ayrı değerlidir.Bu güne kadar hiçbir Domain'imi kıyıpta satamadım inanırmısınız İşimi temiz yapmaya çalışırım ama aksilikler hiçbir zaman peşimi bırakmaz nedense Mesela iyi bir hosting buldum derim ayın 20 günü sitem kapalı kalır adam ortadan kaybolur.Onunla sorunu çözer daha bğyğk maliyetler daha iyi bir Reseller için anlaşırım onlarda ilgisiz davranır aynı resellerda ki 17 site bir hafta kapalı kalır.elemanlar üyeler arkadaşlar vs vs sorumluluğumun olduğu herkes benim üzerime gelir benden bilirler kafayı yerim.40 yılın başı Fm09 oynarım en kritik yerde oyunu kaydetmeden elektrikler kesilir.tema yazarım sunucu kesilir.Site açarım destek kesilir.bir hafta yedek almam site çöker haydiii baştan< Başıma gelmeyen kalmadı< hack mi virüs mü aklınıza ne gelirse.Sadece benden< talihsizler de var mı diye düşündüm arkadaşlar olumlu olumsuz yorumlar için teşekkürler
  • 13-03-2009, 17:27:19
    #20
    Üyeliği durduruldu
    tasarım yaparken elektrklerin kesilmesi.hiçbişeyi kaydetmemiş olmamız.büyük bela
  • 13-03-2009, 19:53:46
    #21
    Sattığınız bir scriptin veritabanı dosyası bağlantısını başka sunucuda unutup bir süre sonra diğer sunucuyu temizlersiniz o veri tabanı ve bilgiler uçar
  • 13-03-2009, 20:00:11
    #22
    çarsamba günü okulun ilk günü gel bilgisayarı aç aralık ayından beri ödenememiş fatura nedeni ile kesilen DSL gör
    benim dünya ile bağlandım işte o an koptu.
    babam nisan gibi öteriz ancak dedi nisan ayına kadar nisan 1-3 gibi tekrar açılınca sınırsız 365x24 sizlerle olacam insallah
    böyle ara ara internet kafeler bide