Doğru demiş bir arkadaş klavyemi bozmam talihsiz bir olay ama bir Webmaster'ın başına gelecek en kötü olaylardan birisidir çünki sitelerinden uzak kalıyorsun belki müşterilerinden ve tasarımlarındanda

Bilgisayar internet ve sitelerim benim yavrum gibidirler hepsi ayrı ayrı değerlidir.Bu güne kadar hiçbir Domain'imi kıyıpta satamadım inanırmısınız

İşimi temiz yapmaya çalışırım ama aksilikler hiçbir zaman peşimi bırakmaz nedense

Mesela iyi bir hosting buldum derim ayın 20 günü sitem kapalı kalır adam ortadan kaybolur.Onunla sorunu çözer daha bğyğk maliyetler daha iyi bir Reseller için anlaşırım onlarda ilgisiz davranır aynı resellerda ki 17 site bir hafta kapalı kalır.elemanlar üyeler arkadaşlar vs vs sorumluluğumun olduğu herkes benim üzerime gelir benden bilirler kafayı yerim.40 yılın başı Fm09 oynarım en kritik yerde oyunu kaydetmeden elektrikler kesilir.tema yazarım sunucu kesilir.Site açarım destek kesilir.bir hafta yedek almam site çöker haydiii baştan<

Başıma gelmeyen kalmadı< hack mi virüs mü aklınıza ne gelirse.Sadece benden< talihsizler de var mı diye düşündüm arkadaşlar olumlu olumsuz yorumlar için teşekkürler