Bir müşterime web sitesi hazırladım
siteyi tanıtmak (göstermek), maillerini kullanmasını öğretmek için yanlarına gittim. Fakat site açılmadı. Yarım saat bekledik açıldı. Allah'a şükür birdahada kesinti olmadı...
aynısı benim başıma da geldi, üç buçuk saat bekledim. dumur olmuştum ya, tüm cafelerde her yerde denedim sorun yoktu, adamın ofisine gittim. site açılmadı işe bakın ya