• 12-03-2009, 15:07:29
    #1
    Evet arkadaşlar bu konuyu Webmaster sorunlarını anlatmak ve anlatılması için açıyorum.Acaba bu işte başınıza gelen en talihsiz olay nedir acaba ? Ben biraz önce klavyeme nescafe döktüm ve klavye yalan oldu :S aksiliktir ki yedek klavyeminde 4 adet tuşu çalışmıyor ve şuanda yedek dandik Laptop'umdan giriyorum ve bu benim için berbat bir olay maalesef Sizde başınıza gelen kötü olayları yazın arkadaşlar birbirimize destek olalım derdimizi paylaşalım
  • 12-03-2009, 16:30:18
    #2
    birbirimizin günah keçisi olacaz yani ?
  • 12-03-2009, 16:49:20
    #3
    Bir müşterime web sitesi hazırladım
    siteyi tanıtmak (göstermek), maillerini kullanmasını öğretmek için yanlarına gittim. Fakat site açılmadı. Yarım saat bekledik açıldı. Allah'a şükür birdahada kesinti olmadı...
  • 12-03-2009, 16:53:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bir firma için script kodladım.

    HTML , XHTML , PHP , CSS , AJAX bünyesinde yazdım script'i.
    Adamlara göstermeye gittiğimde demo adres suspend olmuştu
  • 12-03-2009, 16:59:48
    #5
    adsl'de sorun olması ve bazen günlerce evden nete girememek, bi kaç kez başıma geldi, en kötüsü budur bence..
  • 12-03-2009, 17:05:25
    #6
    vys
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir müşterime web sitesi hazırladım
    siteyi tanıtmak (göstermek), maillerini kullanmasını öğretmek için yanlarına gittim. Fakat site açılmadı. Yarım saat bekledik açıldı. Allah'a şükür birdahada kesinti olmadı...
    aynısı benim başıma da geldi, üç buçuk saat bekledim. dumur olmuştum ya, tüm cafelerde her yerde denedim sorun yoktu, adamın ofisine gittim. site açılmadı işe bakın ya
  • 12-03-2009, 17:50:21
    #7
    Emeğinin karşılığı alamamak.
  • 12-03-2009, 18:22:25
    #8
    sinanandirman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar bu konuyu Webmaster sorunlarını anlatmak ve anlatılması için açıyorum.Acaba bu işte başınıza gelen en talihsiz olay nedir acaba ? Ben biraz önce klavyeme nescafe döktüm ve klavye yalan oldu :S aksiliktir ki yedek klavyeminde 4 adet tuşu çalışmıyor ve şuanda yedek dandik Laptop'umdan giriyorum ve bu benim için berbat bir olay maalesef Sizde başınıza gelen kötü olayları yazın arkadaşlar birbirimize destek olalım derdimizi paylaşalım
    Bu sadece webmasterların başına gelebilecek bir olay değil, bilgisayar kullanan ya da kullanmayan her insanın başına gelebilir...

    Yani bu bir webmaster sorunu değil, sadece sakarlıktır. (:

    Bu kadar üzmene gerek yok kendini, gidip bir klavye alırsın olur biter.

    Alıntı
    Sizde başınıza gelen kötü olayları yazın arkadaşlar birbirimize destek olalım derdimizi paylaşalım
    El ele tutuşup bir sinerji oluşturalım olayına dönmüş bu
  • 12-03-2009, 18:38:48
    #9
    Çalıştığım dükkana web sitesi hazırladım emek harcadım 7-8 html sayfası içindeki bilgiler yazıları tek tek ben yazdım hiçbi ücret istemiyordum karşılıgında 10 TL domain ücreti 25 TL host için para lazımdı abi böyle böyle tamam sorun değil falan çıkardı cebinden 40 TL verdi gittim 2 tlydi galiba ptt havale yaptım kalan 3 lirayada bi sigara aldım dükkana ertesi gün gittiğimde patron dünden 5 lira para üstü artması lazım versene demezmi bittim ben o anda çıkardım cebimden verdim..