Çalıştığım dükkana web sitesi hazırladım emek harcadım 7-8 html sayfası içindeki bilgiler yazıları tek tek ben yazdım hiçbi ücret istemiyordum karşılıgında 10 TL domain ücreti 25 TL host için para lazımdı abi böyle böyle tamam sorun değil falan çıkardı cebinden 40 TL verdi gittim 2 tlydi galiba ptt havale yaptım kalan 3 lirayada bi sigara aldım dükkana ertesi gün gittiğimde patron dünden 5 lira para üstü artması lazım versene demezmi bittim ben o anda çıkardım cebimden verdim..