• 08-09-2022, 12:25:26
    #10
    Çok demiş.
    Cumartesi kaşta olacağım.
    Kalkan en kazık yer kaş ise muazzam güzel

    İyi tatiller
  • 08-09-2022, 12:26:47
    #11
    Platin üye
    Eğer taksiyi yolda çevirmediyseniz aradıysanız bazen taksimetreyi açıp geliyorlar hocam. Ondan olabilir
  • 08-09-2022, 12:28:40
    #12
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok demiş.
    Cumartesi kaşta olacağım.
    Kalkan en kazık yer kaş ise muazzam güzel

    İyi tatiller
    Teşekkürler hocam sizede iyi tatiller. Bir tur kazıklanacağız artık yapacak bir şey yok.

    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer taksiyi yolda çevirmediyseniz aradıysanız bazen taksimetreyi açıp geliyorlar hocam. Ondan olabilir
    Hocam Kalkan merkezden Kaş merkeze verdikleri fiyat bu, olduğumuz yerden almak için zaten ekstrasını istiyorlar.
  • 08-09-2022, 12:29:07
    #13
    Hocam valla Antalya'nın bazı bölgeleri maalesef böyle. Ben de Side de çok şaşırmıştım, taksiciler Türk vatandaşları almak bile istemiyor..
    Her şey Euro / Dolar hesabı valla yazık gerçekten. Farklı bir cumhuriyet gibi Antalya bu konuda ve taksiler de sanki her şey normalmiş gibi hareket ediyorlar. Sanırım ayrı bir tarife uygulayabiliyorlar Turizm bölgesi olduğu için, bu ne rahatlık yoksa?

    Özellikle bu durum Kaş / Side / Alanya ilçelerinde.
  • 08-09-2022, 12:34:02
    #14
    HSNv2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla Antalya'nın bazı bölgeleri maalesef böyle. Ben de Side de çok şaşırmıştım, taksiciler Türk vatandaşları almak bile istemiyor..
    Her şey Euro / Dolar hesabı valla yazık gerçekten. Farklı bir cumhuriyet gibi Antalya bu konuda ve taksiler de sanki her şey normalmiş gibi hareket ediyorlar. Sanırım ayrı bir tarife uygulayabiliyorlar Turizm bölgesi olduğu için, bu ne rahatlık yoksa?

    Özellikle bu durum Kaş / Side / Alanya ilçelerinde.
    Evet hocam, bende diretmiyorum çünkü herkes aynı rahatlıkta tam konuyu bilmediğimden R10'da konu açmak istedim belki turistik bölge olduğu için farklı tarife konusunda hakları olabilir diye düşündüm. Yapacak bir şey yok valla başa gelen çekilecek artık =)
  • 08-09-2022, 12:40:05
    #15
    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam, bende diretmiyorum çünkü herkes aynı rahatlıkta tam konuyu bilmediğimden R10'da konu açmak istedim belki turistik bölge olduğu için farklı tarife konusunda hakları olabilir diye düşündüm. Yapacak bir şey yok valla başa gelen çekilecek artık =)
    Kaş'ın bir köyünde Gömbe de pek imkanların olmayan bir yerde arkadaşlar köy hayatı yaşama macerasına atıldılar, orada ulaşım sorunu çok sıkıntı ve bir köylü ile anlaştılar köye inip çıkmak için her seferinde 100-150 TL veriyorlar köylü abimiz gelip kapısından alıyor köy meydanına götürmeye 2-3 KM civarı falan. Aslında bu dediğim köy turist de çekiyor kendi içerisinde bir ekonomi oluşturmuş. Bu bölgeler hep bu tarz yani turizm adı altında kendi vatandaşına da geçirmece resmen bu beni çok üzüyor..
  • 08-09-2022, 12:56:28
    #16
    Muhtemelen dolu gideceğim ama boş döneceğim tarifesi çekiyorlardır
  • 08-09-2022, 12:58:02
    #17
    tam tersi istanbul a gidince taksi fiyatları bana ucuz geliyor ne yazıkki bodrum, fethiye, kaş, kalkan da taksi fiyatları böyle. bu yüzden, bu bölgelerde yaşayan kimsenin taksi çağırma alışkanlığı yoktur. bizde işler daha çok "woyn ramazan beni höne bırağsana" şeklinde işler.
  • 08-09-2022, 13:04:28
    #18
    Türkiye’de yaşamak Türk insanına zulüm