Hocam valla Antalya'nın bazı bölgeleri maalesef böyle. Ben de Side de çok şaşırmıştım, taksiciler Türk vatandaşları almak bile istemiyor..
Her şey Euro / Dolar hesabı valla yazık gerçekten. Farklı bir cumhuriyet gibi Antalya bu konuda ve taksiler de sanki her şey normalmiş gibi hareket ediyorlar. Sanırım ayrı bir tarife uygulayabiliyorlar Turizm bölgesi olduğu için, bu ne rahatlık yoksa?

Özellikle bu durum Kaş / Side / Alanya ilçelerinde.