Hocam valla Antalya'nın bazı bölgeleri maalesef böyle. Ben de Side de çok şaşırmıştım, taksiciler Türk vatandaşları almak bile istemiyor..
Her şey Euro / Dolar hesabı valla yazık gerçekten. Farklı bir cumhuriyet gibi Antalya bu konuda ve taksiler de sanki her şey normalmiş gibi hareket ediyorlar. Sanırım ayrı bir tarife uygulayabiliyorlar Turizm bölgesi olduğu için, bu ne rahatlık yoksa?
Özellikle bu durum Kaş / Side / Alanya ilçelerinde.
Evet hocam, bende diretmiyorum çünkü herkes aynı rahatlıkta tam konuyu bilmediğimden R10'da konu açmak istedim belki turistik bölge olduğu için farklı tarife konusunda hakları olabilir diye düşündüm. Yapacak bir şey yok valla başa gelen çekilecek artık =)