Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam, bende diretmiyorum çünkü herkes aynı rahatlıkta tam konuyu bilmediğimden R10'da konu açmak istedim belki turistik bölge olduğu için farklı tarife konusunda hakları olabilir diye düşündüm. Yapacak bir şey yok valla başa gelen çekilecek artık =)
Kaş'ın bir köyünde Gömbe de pek imkanların olmayan bir yerde arkadaşlar köy hayatı yaşama macerasına atıldılar, orada ulaşım sorunu çok sıkıntı ve bir köylü ile anlaştılar köye inip çıkmak için her seferinde 100-150 TL veriyorlar köylü abimiz gelip kapısından alıyor köy meydanına götürmeye 2-3 KM civarı falan. Aslında bu dediğim köy turist de çekiyor kendi içerisinde bir ekonomi oluşturmuş. Bu bölgeler hep bu tarz yani turizm adı altında kendi vatandaşına da geçirmece resmen bu beni çok üzüyor..