fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok demiş.
Cumartesi kaşta olacağım.
Kalkan en kazık yer kaş ise muazzam güzel

İyi tatiller
Teşekkürler hocam sizede iyi tatiller. Bir tur kazıklanacağız artık yapacak bir şey yok.

enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer taksiyi yolda çevirmediyseniz aradıysanız bazen taksimetreyi açıp geliyorlar hocam. Ondan olabilir
Hocam Kalkan merkezden Kaş merkeze verdikleri fiyat bu, olduğumuz yerden almak için zaten ekstrasını istiyorlar.