DermanD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Piyasa kötü, acemi çok, iş bilen yok!
30
●2.058
- 07-09-2022, 16:35:51Ayyynen öyle. Herkes çalıştığının hakkını almalılite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2022, 17:34:30Valla dostum kimseye suç bulamıyorum.. Bu ülkede eğitim yetersiz.. İyi eğitim almakta çok lüks.. İşini doğru dürüst yapan insanlarda o paralara çalışmıyor.. Adamın bilgisi var çünkü.. Sen 3-4 tl verirsin adam 15-20 TL ister.. Piyasanın geneli böyle sadece yazı işi değil.. Bak örnek verim.. Bundan 10 sene önce ajansa girdim.. Yetiştirilmek üzere eleman aranıyor diye.. Orada grafikerliği öğrendim ama nasıl.. Adamda 2 tb vectör arşivi var.. Font arşivi filan.. Adam orada vectörü parçala birleştir al sana logo tüm müşterilere bu şekilde çalışıyor koskoca ajans işte.. 1 Sene filan takıldım yanında işi kaptım.. Hatta biraz içine girince bu sefer adam bu efekti nasıl verdin şunu nasıl yaptın demeye başladı.. Sonra adam dükkanı sana bırakıcam artık ben uzaktan müşterileri yönlendiririm.. Adam dünya turuna çıkıcak kısaca ben işleri yürütücem.. Bana çok ters geldi bıraktım.. Mesela bir kuzenimde amerikada 6 ay eğitim aldı bambaşka bir seviyeye geldi.. Tabletten çizim yapıp pcye vectör olarak atıyor.. Hem zevkli hemde daha özgün tasarımlar çıkıyor.. Burda Demek istediğim 1 senede Türkiyede aldığım eğitim 6 ayda alınan Amerika eğitimin yanına bile yaklaşamaz..
- 07-09-2022, 17:35:09Yazılım konusunda da aynı sorundan muzdaribim.
İşi bilmeyen adamlar işi almak istiyor ama doğru düzgün, istenilen kalitede beceremiyor. - 07-09-2022, 17:40:42Hocam evet eğitim çok önemli ama tek başına yetersiz. Yani ben para vermekten çekinmiyorum fakat sorumluluk sahibi olunması gerek. Bende işin içindeyim ve 100 tl isteyen adam o parayı aldığında, en ince ayrıntıya kadar sorunsuz olmalı. Yoksa 5 lira yapanla 20 liraya yapan arasında fark kalmıyorAnonymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2022, 17:44:31başlıktan kalite nedir ne değildir.
kalitesiz ne değildir koymuşsunuz
saygı duyuyorum dua edin 0,50 krş diyebilirler yapan bile olabilir. - 07-09-2022, 18:02:17Orası öyle. 100 TL isteyipte adam yine hata yapıyorsa çok öz güvenli o zamanDermanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende çok görüyorum bu aralar yazı makale işleri filan kendime direk şunu soruyorum.. Zaten boş zamanım var alayım yazayım.. Diğer yanım diyor imla hatası yazım yanlışı çok yaparsın sen
vazgeçiyorum.. Ama benim gibi düşünen yok yazayım paramı alayım
Yaklaşık 7-8 ülke gezdim.. Örnek Türkiye'de Opel servisine gittim.. Birebir yaşanmış bir olay dedim ki arabam titriyor bir bakarmısınız.. Adamlar V kayışı değiştirdi.. Yağ filtresi mazot filtresi yağ filan değiştirip 2 saat beni bekletip teslim ettiler.. Neyse uzun yola çıktım 8. gün araba gitmiyor yolda durdu.. Sanayiye çektirdim adam debriyaj setin tamamen çöp olmuş dedi.. Sipariş verdik 6 gün sonra yine yollara çıktık.. Baştan savmaya alışmışız.. Birde Almanyada arkadaşım gezdirdi baya bir hollanda isviçre filan isviçre de araç arıza verdi.. ADAC firmasını aradı arkadaşım 5dk içinde araç geldi. Servise götürdüler bizede son model bir araç verdiler.. Aracı 1 gün içinde tamir ettiler.. Ertesi gün Yanımıza getirip diğer aracı aldılar.. Birde tamir yapan adam örnek balataları 6 ay sonra değiştir tekerleğin ön tarafta ismi aklıma gelmiyor bir tane kauçuk yırtılmış adam bunuda değiştirdim önemli diye not düşmüş aracın takla atmasına neden olabilir diye.. Herşeyi elden geçirmişler kısaca ama adamlarda eğitim disiplin herşey var baktığın zaman yolda makas atan göremezsin.. ben görmedim şahsen
- 07-09-2022, 18:42:49Valla çok iyi bir örnek oldu. Gerçekten insan yaptığı işi sevmeli, sevdiği işi yapmalı. Şimdiye kadar onlarca farklı sektörde çalıştım ve en sonunda dijital alemin bana göre olduğunu gördüm. Hem işimi severek ve dürüst bir şekilde yapıyorum hem de almam gereken para ne ise onu teklif ediyorum. Doğrusunun da bu olması gerekiyor bana göre....Anonymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2022, 18:44:49Şimdi şöyle ki kaliteli içerik yazan yazar arkadaşlarım var 100 kelimesi 1 dolar olarak çalışanlar da var aralarında. Şimdi R10 üzerinden birisi size gelse 100 kelimesini 18 TLye yazarım dese muhtemelen iş vermezsiniz. 2 TL - 4 TL'ye yazarlık yapan arkadaşlarla çalışırsanız muhtemelen zaten kaliteli bir içerik çıkmaz. Ama tabii güzel paralar verip kötü sonuç alıyorsanız haklısınız ama R10 biraz ucuz iş yapmak üzerine kurulu gibi geliyor bana

vazgeçiyorum.. Ama benim gibi düşünen yok yazayım paramı alayım