Anonymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orası öyle. 100 TL isteyipte adam yine hata yapıyorsa çok öz güvenli o zaman

Bende çok görüyorum bu aralar yazı makale işleri filan kendime direk şunu soruyorum.. Zaten boş zamanım var alayım yazayım.. Diğer yanım diyor imla hatası yazım yanlışı çok yaparsın sen vazgeçiyorum.. Ama benim gibi düşünen yok yazayım paramı alayım Yaklaşık 7-8 ülke gezdim.. Örnek Türkiye'de Opel servisine gittim.. Birebir yaşanmış bir olay dedim ki arabam titriyor bir bakarmısınız.. Adamlar V kayışı değiştirdi.. Yağ filtresi mazot filtresi yağ filan değiştirip 2 saat beni bekletip teslim ettiler.. Neyse uzun yola çıktım 8. gün araba gitmiyor yolda durdu.. Sanayiye çektirdim adam debriyaj setin tamamen çöp olmuş dedi.. Sipariş verdik 6 gün sonra yine yollara çıktık.. Baştan savmaya alışmışız.. Birde Almanyada arkadaşım gezdirdi baya bir hollanda isviçre filan isviçre de araç arıza verdi.. ADAC firmasını aradı arkadaşım 5dk içinde araç geldi. Servise götürdüler bizede son model bir araç verdiler.. Aracı 1 gün içinde tamir ettiler.. Ertesi gün Yanımıza getirip diğer aracı aldılar.. Birde tamir yapan adam örnek balataları 6 ay sonra değiştir tekerleğin ön tarafta ismi aklıma gelmiyor bir tane kauçuk yırtılmış adam bunuda değiştirdim önemli diye not düşmüş aracın takla atmasına neden olabilir diye.. Herşeyi elden geçirmişler kısaca ama adamlarda eğitim disiplin herşey var baktığın zaman yolda makas atan göremezsin.. ben görmedim şahsen
Valla çok iyi bir örnek oldu. Gerçekten insan yaptığı işi sevmeli, sevdiği işi yapmalı. Şimdiye kadar onlarca farklı sektörde çalıştım ve en sonunda dijital alemin bana göre olduğunu gördüm. Hem işimi severek ve dürüst bir şekilde yapıyorum hem de almam gereken para ne ise onu teklif ediyorum. Doğrusunun da bu olması gerekiyor bana göre....