Şimdi şöyle ki kaliteli içerik yazan yazar arkadaşlarım var 100 kelimesi 1 dolar olarak çalışanlar da var aralarında. Şimdi R10 üzerinden birisi size gelse 100 kelimesini 18 TLye yazarım dese muhtemelen iş vermezsiniz. 2 TL - 4 TL'ye yazarlık yapan arkadaşlarla çalışırsanız muhtemelen zaten kaliteli bir içerik çıkmaz. Ama tabii güzel paralar verip kötü sonuç alıyorsanız haklısınız ama R10 biraz ucuz iş yapmak üzerine kurulu gibi geliyor bana