Anonymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla dostum kimseye suç bulamıyorum.. Bu ülkede eğitim yetersiz.. İyi eğitim almakta çok lüks.. İşini doğru dürüst yapan insanlarda o paralara çalışmıyor.. Adamın bilgisi var çünkü.. Sen 3-4 tl verirsin adam 15-20 TL ister.. Piyasanın geneli böyle sadece yazı işi değil.. Bak örnek verim.. Bundan 10 sene önce ajansa girdim.. Yetiştirilmek üzere eleman aranıyor diye.. Orada grafikerliği öğrendim ama nasıl.. Adamda 2 tb vectör arşivi var.. Font arşivi filan.. Adam orada vectörü parçala birleştir al sana logo tüm müşterilere bu şekilde çalışıyor koskoca ajans işte.. 1 Sene filan takıldım yanında işi kaptım.. Hatta biraz içine girince bu sefer adam bu efekti nasıl verdin şunu nasıl yaptın demeye başladı.. Sonra adam dükkanı sana bırakıcam artık ben uzaktan müşterileri yönlendiririm.. Adam dünya turuna çıkıcak kısaca ben işleri yürütücem.. Bana çok ters geldi bıraktım.. Mesela bir kuzenimde amerikada 6 ay eğitim aldı bambaşka bir seviyeye geldi.. Tabletten çizim yapıp pcye vectör olarak atıyor.. Hem zevkli hemde daha özgün tasarımlar çıkıyor.. Burda Demek istediğim 1 senede Türkiyede aldığım eğitim 6 ayda alınan Amerika eğitimin yanına bile yaklaşamaz..
Hocam evet eğitim çok önemli ama tek başına yetersiz. Yani ben para vermekten çekinmiyorum fakat sorumluluk sahibi olunması gerek. Bende işin içindeyim ve 100 tl isteyen adam o parayı aldığında, en ince ayrıntıya kadar sorunsuz olmalı. Yoksa 5 lira yapanla 20 liraya yapan arasında fark kalmıyor