Haklısınız hocam, ben taban fiyat bu miktarda olmalı demek istedim. Geçen sene kurumsal firmalara 7-10₺ bandında yazıyordum. Bu sene fiyatları 12-15₺ civarına çektik. Yakında daha da artacağına eminim. 1 saat çalışıp ekmek alamayacaksak çalışmanın manası yok. Siz işveren olarak bence bu konuda bonkör davranmalısınız. Karşınızdaki de bir insan, eve ekmek götürmeye çalışacaktır. 100 kelime/2₺ çalışırsanız beklentinizi de düşürmeniz gerekir.
Ayyynen öyle. Herkes çalıştığının hakkını almalı