• 05-09-2022, 20:42:53
    #55
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PCR güvenirliği düşük bir testtir.
    Ama maliyet etkindir. PCR da pozitif geliyorsa pozitiftir ama negatif geliyorsa bu kesinlikle negatif demek değildir.
    Bu hemen hemen bütün testler için geçerlidir. Test pozitif ise büyük oranda güvenilirdir, ama negatif geldiğinde bu hatalı ölçüm yüzünden sahte negatif olabileceği anlamına gelir.

    Bu ülkede sadece TÜİK ölüm verileri mi kaldırıldı?
    Kuzey Kore ye yaklaştık iyice, Toprak Mahsulleri ofisinin kaç paradan ne kadar buğday ithal ettiği de kaldırıldı, geçen haftalarda TOKİ'nin kura sonucu listelerinde afganların arapların isimleri çıkınca bu listeler de kaldırıldı.
    Yani Türk Devleti zaten şeffaf olmayan bir devlet.

    Ama sen diyorsun ki tüm dünyada komplo var.
    Almanya'nın ölüm verileri internetten kaldırılmadı, Amerika ölüm istatistiklerini açıklamayı durdurmadı.
    Veri orada.
    Ama bu verileri kullanıp orataya saygı değer bir analiz çıkarabilen adam yok.
    Anca twitter dan paranoyaklıklarını sallasınlar.

    Ailemizde bir paranoyak şizofren hasta var.
    Bu hastalığın ne demek olduğunu çok iyi bilirim.
    Milyonlarca doktor içinde paranoyak eğilimler gösteren binlerce doktor çıkar.

    O yüzden aşı karşıtı doktorların çoğu ya trolldür ya ruh hastasıdır.
    Bunlar taipçi kazanmak için, isimlerini gündeme getirmek için zırvalıyorlar.
    Bir tanesi otursun meta analiz yapsın.
    Hadi araştırma deney yapamıyor meta analiz yapsın.

    İsrail mrna aşılarına ilk ulaşan, nüfusunu en hızlı aşılayan ve salgını en hızlı kontrol altına alan ülkeydi.
    İsrail'de bir tane vatanperver bilim adamı yok, tüm bilimadamları yahudileri kalp krizi geçirsinler diye zehirlediler mi diyorsun?

    Söyledikleriniz akıl dışı, mantık dışı, hiç bir ispatı olmayan masallardan ibaret.
    Elinizde konuyu destekleyecek bir tane delil çalışma yok.

    Mrna aşıları alfa varyantına ve Delta varyantına karşı etkiliydi.
    Omicron'un son varyantına karşı etkisiz kaldı.
    O yüzden değiştirildi omicrona etkili mrna aşıları şu anda test halinde ekimde dağıtıma başlanacak.

    Corona'nın kalp damar hastalığı yaptığı kesin bilimsel olarak ispatlandı.
    Corona'nın kalp kasına saldırdığı, damar iç dokusunu tahrip ettiği bilimsel olarak ispatlandı.
    Ve siz hala virüsün kendisini değil aşıları suçluyorsunuz.
    Tebrik ediyorum.

    Eğer aşı karşıtlğı bir din olsaydı kesin cennetliktiniz.
    Hocam tümüne soru cevap yapsak aşırı uzayacak, umarım siz haklısınızdır, benim gözlemlerim bu yönde, konuyu açan arkadaş gibi dolu insan var, oylama yapsak emin olun aşı sonrası kalpte sorun deneyimleyen ve gören çok kişi çıkar bu forumdan. Benim iş arkadaşlarım sırf zorunlu diye aşı oldu hasta bile değillerken, şimdi sürekli çarpıntıları yüzünden devamlı kontrol ettiriyorlar. Covid olmadan aşı olan dolu insanda da var bu sorun. Umarım herkes sıkıntısız atlatır bunu, size de sağlıklı günler hocam =)
  • 05-09-2022, 20:48:50
    #56
    aşılardan sonra kalp teklemeleri başladı spor yapmam zorlaştı çabuk yorulmalar oluyor
  • 05-09-2022, 20:50:02
    #57
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mide yanması, mide ekşimesi, vb şikayetler çok fazla ise, her yemekten sonra bu tür şikayetler oluyorsa Reflü olabilirsiniz, Bunun için genel cerrah yada Gastroenteroloji bölümüne gidebilirsiniz, endoskopi ile bakılır. Şimdi Reflü dikkat edilmediğinde, Mide fıtığına sebep olur. Mide fıtığı da, Midenın üst kısmından şiştiği için, Kaburgalara baskı oda kalbe baskı yaparak, ritim bozukluğuna neden olur. Bazı Anjiyo işlemlerinde iyice kontrol edilmesi gerekir..
    Konu biraz beni ilgilendirdiği için yazıyorum.
    Sağ karaciğer üstü, veya mide üstü mi desem iki adet top şeklinde bir şeyler çıktı. Bir kaç ay önce ağır bir işe giriştim fiziki olarak ve gece çok geç saatlerde yemek yedikten sonra uydum. Bu iki yuvarlak yağ bezesi mi ne aşırı rahatsız ediyor. Oturup kalkamiyor doğru düzgün yemek yiyemiyorum. Endoskopi yaptılar bir hafta önce şimdi bir hafaya sonuçlar için doktora gideceğim. Reflü var. Örnek aldılar kontrol edecekler. Şüphem mide fıtığı veya yağ bezeleri. Bakalım
  • 05-09-2022, 20:59:42
    #58
    BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tümüne soru cevap yapsak aşırı uzayacak, umarım siz haklısınızdır, benim gözlemlerim bu yönde, konuyu açan arkadaş gibi dolu insan var, oylama yapsak emin olun aşı sonrası kalpte sorun deneyimleyen ve gören çok kişi çıkar bu forumdan. Benim iş arkadaşlarım sırf zorunlu diye aşı oldu hasta bile değillerken, şimdi sürekli çarpıntıları yüzünden devamlı kontrol ettiriyorlar. Covid olmadan aşı olan dolu insanda da var bu sorun. Umarım herkes sıkıntısız atlatır bunu, size de sağlıklı günler hocam =)
    Aşı karşıtlarından beklentim ortaya saygı değer bilimsel araştırmalar koymaları.
    Ama yok.
    Ben mürit değilim bir bilimsel araştırmanın sonucunda edindiğin fikri, onu yanlışlayan saygıdeğer başka bir araştırma ile değiştirebilirim.
    Aşı fabrikam yok, sağlıkçı değilim.
    2 sene boyunca evlere kapandık, bilgisayarların başında toplantılar yaptık, evde kek ekmek yapıp tıkındık.
    Corona kalp damar sağlığını bozuyor ve evde geçirilen 2 sene de damarları tıkamak için gerekli hareketsizliği sağladı.
    Yani arkadaşınızın çarpıntılarının nedeni aşı mı? Fazla kahve içmesi mi? Yaşlanması mı? Karantina dönemlerindeki hareketsiz yaşam mı? Geçirdiği corona hastalığıının kendisi mi?
    Ülkedeki ölümlerin %40'ı kalp damar hastalığından gerçekleşiyor.
    Siz tüm ülkeyi aşılarsanız ölen her 500 kişinin 200 bini kalp damar hastalığından gidecek ve hepsi aşılı olacak.
    Düşük yapan kadınların da çoğu aşılı olacak, hatta bu sene depresyona giren hastaların da çoğu aşılı olacak.
    Arada bilimsel şekilde nedensellik kurmadığınız sürece 2 değişken arasındaki korelasyon anlamlı değildir.
  • 05-09-2022, 23:30:03
    #59
    Reveloper
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PCR güvenirliği düşük bir testtir.
    Ama maliyet etkindir. PCR da pozitif geliyorsa pozitiftir ama negatif geliyorsa bu kesinlikle negatif demek değildir.
    Bu hemen hemen bütün testler için geçerlidir. Test pozitif ise büyük oranda güvenilirdir, ama negatif geldiğinde bu hatalı ölçüm yüzünden sahte negatif olabileceği anlamına gelir.

    Bu ülkede sadece TÜİK ölüm verileri mi kaldırıldı?
    Kuzey Kore ye yaklaştık iyice, Toprak Mahsulleri ofisinin kaç paradan ne kadar buğday ithal ettiği de kaldırıldı, geçen haftalarda TOKİ'nin kura sonucu listelerinde afganların arapların isimleri çıkınca bu listeler de kaldırıldı.
    Yani Türk Devleti zaten şeffaf olmayan bir devlet.

    Ama sen diyorsun ki tüm dünyada komplo var.
    Almanya'nın ölüm verileri internetten kaldırılmadı, Amerika ölüm istatistiklerini açıklamayı durdurmadı.
    Veri orada.
    Ama bu verileri kullanıp orataya saygı değer bir analiz çıkarabilen adam yok.
    Anca twitter dan paranoyaklıklarını sallasınlar.

    Ailemizde bir paranoyak şizofren hasta var.
    Bu hastalığın ne demek olduğunu çok iyi bilirim.
    Milyonlarca doktor içinde paranoyak eğilimler gösteren binlerce doktor çıkar.

    O yüzden aşı karşıtı doktorların çoğu ya trolldür ya ruh hastasıdır.
    Bunlar taipçi kazanmak için, isimlerini gündeme getirmek için zırvalıyorlar.
    Bir tanesi otursun meta analiz yapsın.
    Hadi araştırma deney yapamıyor meta analiz yapsın.

    İsrail mrna aşılarına ilk ulaşan, nüfusunu en hızlı aşılayan ve salgını en hızlı kontrol altına alan ülkeydi.
    İsrail'de bir tane vatanperver bilim adamı yok, tüm bilimadamları yahudileri kalp krizi geçirsinler diye zehirlediler mi diyorsun?

    Söyledikleriniz akıl dışı, mantık dışı, hiç bir ispatı olmayan masallardan ibaret.
    Elinizde konuyu destekleyecek bir tane delil çalışma yok.

    Mrna aşıları alfa varyantına ve Delta varyantına karşı etkiliydi.
    Omicron'un son varyantına karşı etkisiz kaldı.
    O yüzden değiştirildi omicrona etkili mrna aşıları şu anda test halinde ekimde dağıtıma başlanacak.

    Corona'nın kalp damar hastalığı yaptığı kesin bilimsel olarak ispatlandı.
    Corona'nın kalp kasına saldırdığı, damar iç dokusunu tahrip ettiği bilimsel olarak ispatlandı.
    Ve siz hala virüsün kendisini değil aşıları suçluyorsunuz.
    Tebrik ediyorum.

    Eğer aşı karşıtlğı bir din olsaydı kesin cennetliktiniz.
    bundan 70 yıl önce heroin ağrı kesiciydi. Şu an ise uyuşturucu.

    bilimsel olarak kanıtlandı hocam haklısınız. Ancak 20 yıl önce plüton un gezegen olmadığı ilan edildi.

    yakın tarihte sigarayı bırakmak için champix kullanmıştım. Kanserojen madde içeriyor diye toplatıldı. Yav bu ilaç piyasaya sürülürken binlerce testten geçti.

    johnsons baby en pahalı pudra kanserojen madde üretiliyo diye kaldırıldı.

    yani bugünün doğruları yarının yanlışı olabilir. Emin olmayın. Emin olun ve bilime güvenin evet ancak kaygılara karşı net konuşmayın kendinizide üzersiniz.

    Ve her açıklanan bilimsel verinin doğruluğuna kanaat getiremeyiz. Evet covid hasar veriyor belkide aşı bu hasarı x2 yapıyor. Ancak bu kaygıları yenmeye değer bir şey olamaz.
  • 05-09-2022, 23:52:05
    #60
    adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşılardan sonra kalp teklemeleri başladı spor yapmam zorlaştı çabuk yorulmalar oluyor
    geçmiş olsun hocam, kontrol ettirin derim.

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı karşıtlarından beklentim ortaya saygı değer bilimsel araştırmalar koymaları.
    Ama yok.
    Ben mürit değilim bir bilimsel araştırmanın sonucunda edindiğin fikri, onu yanlışlayan saygıdeğer başka bir araştırma ile değiştirebilirim.
    Aşı fabrikam yok, sağlıkçı değilim.
    2 sene boyunca evlere kapandık, bilgisayarların başında toplantılar yaptık, evde kek ekmek yapıp tıkındık.
    Corona kalp damar sağlığını bozuyor ve evde geçirilen 2 sene de damarları tıkamak için gerekli hareketsizliği sağladı.
    Yani arkadaşınızın çarpıntılarının nedeni aşı mı? Fazla kahve içmesi mi? Yaşlanması mı? Karantina dönemlerindeki hareketsiz yaşam mı? Geçirdiği corona hastalığıının kendisi mi?
    Ülkedeki ölümlerin %40'ı kalp damar hastalığından gerçekleşiyor.
    Siz tüm ülkeyi aşılarsanız ölen her 500 kişinin 200 bini kalp damar hastalığından gidecek ve hepsi aşılı olacak.
    Düşük yapan kadınların da çoğu aşılı olacak, hatta bu sene depresyona giren hastaların da çoğu aşılı olacak.
    Arada bilimsel şekilde nedensellik kurmadığınız sürece 2 değişken arasındaki korelasyon anlamlı değildir.
    Hocam ben aşı karşıtı değil aksine dönem dönem düzenli alerji aşısını olan bilimi seven ve savunan biriyim. Ancak sorgulama yeteneğim olduğu için her önüme serileni onaylamam tabi. Direk aşı karşıtı olmak yobazlık olurdu yoksa. Hocam bilimsel dediğiniz her şey zamanla değişebilir bunu unutmayın. Zamanında sigara da yararlı diye satılıyordu ilk çıktığında ve herkes böyle böyle içmeye başladı. Sonradan gerçekler ortaya çıktı. Gerçeklerin gün yüzüne çıkmak gibi bir huyu vardır.

    örnekler:
    https://www.malumatfurus.org/sigara-komplo-teorisi/

    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan 70 yıl önce heroin ağrı kesiciydi. Şu an ise uyuşturucu.

    bilimsel olarak kanıtlandı hocam haklısınız. Ancak 20 yıl önce plüton un gezegen olmadığı ilan edildi.

    yakın tarihte sigarayı bırakmak için champix kullanmıştım. Kanserojen madde içeriyor diye toplatıldı. Yav bu ilaç piyasaya sürülürken binlerce testten geçti.

    johnsons baby en pahalı pudra kanserojen madde üretiliyo diye kaldırıldı.

    yani bugünün doğruları yarının yanlışı olabilir. Emin olmayın. Emin olun ve bilime güvenin evet ancak kaygılara karşı net konuşmayın kendinizide üzersiniz.

    Ve her açıklanan bilimsel verinin doğruluğuna kanaat getiremeyiz. Evet covid hasar veriyor belkide aşı bu hasarı x2 yapıyor. Ancak bu kaygıları yenmeye değer bir şey olamaz.
    Hocam benzer bir örnek olarak bende verdim yukarda, zamanında sigara içen doktorlar reklamda oynatılıyordu yararlı olduğu herkese duyuruluyordu. O zamanlarda bu arkadaşlar gibi sigaranın gerçeklerini anlatanlar olmuştur ama eminim dinletememişlerdir insanlar anlamak istediğini anlıyor. Kapalı olmamak her fikre açık olmak lazım doğruyu "algılayabilmek" için.
  • 06-09-2022, 00:18:00
    #61
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan 70 yıl önce heroin ağrı kesiciydi. Şu an ise uyuşturucu.

    bilimsel olarak kanıtlandı hocam haklısınız. Ancak 20 yıl önce plüton un gezegen olmadığı ilan edildi.

    yakın tarihte sigarayı bırakmak için champix kullanmıştım. Kanserojen madde içeriyor diye toplatıldı. Yav bu ilaç piyasaya sürülürken binlerce testten geçti.

    johnsons baby en pahalı pudra kanserojen madde üretiliyo diye kaldırıldı.

    yani bugünün doğruları yarının yanlışı olabilir. Emin olmayın. Emin olun ve bilime güvenin evet ancak kaygılara karşı net konuşmayın kendinizide üzersiniz.

    Ve her açıklanan bilimsel verinin doğruluğuna kanaat getiremeyiz. Evet covid hasar veriyor belkide aşı bu hasarı x2 yapıyor. Ancak bu kaygıları yenmeye değer bir şey olamaz.
    Hocam kaygının gerçek nesnel bir temeli yoksa o kaygı değil kuruntudur.

    Bu konuda sürekli alının kalp krizi ve kalp hastalıpı yaptığı konuşuluyor.

    Kaynak?
    Muhtemelen Sinan Engin in sırma saçları.

    Bir sürü hastalık aşılar sayesinde ortadan kalktı.
    Hiç bir delil olmadan 70bin insan üzerinde yapılan deneylerden sonra kullanımına geöiken ve milyarlarca insana uygulanan bir aşı hala sabıkalı görülüyor üstelik hiç bir delil yokken.

    Virüsün kanser yapma ihtimali aşıdan hiç az değil. Bir çok kanser türü virüsler ile ilişkilidir.
  • 06-09-2022, 02:06:29
    #62
    Aşı ile hedeflenen nüfus planlamasının sonuçları bunlar...
  • 06-09-2022, 02:16:52
    #63
    Reveloper
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kaygının gerçek nesnel bir temeli yoksa o kaygı değil kuruntudur.

    Bu konuda sürekli alının kalp krizi ve kalp hastalıpı yaptığı konuşuluyor.

    Kaynak?
    Muhtemelen Sinan Engin in sırma saçları.

    Bir sürü hastalık aşılar sayesinde ortadan kalktı.
    Hiç bir delil olmadan 70bin insan üzerinde yapılan deneylerden sonra kullanımına geöiken ve milyarlarca insana uygulanan bir aşı hala sabıkalı görülüyor üstelik hiç bir delil yokken.

    Virüsün kanser yapma ihtimali aşıdan hiç az değil. Bir çok kanser türü virüsler ile ilişkilidir.
    Sizi anlıyorum hocam yanlış anlaşılmasın hakta veriyorum. Ve aşıya asla karşı değilim, tam tersi insanların aşı vurulması için telefonla ikna etmeye çalıştım. Ancak bu aşının gelecek vadede dünya sağlık örgütünden birinin çıkıp şöyle bir sorun yaşatıyor demesinden kaygılanıyoruz veya sizin deyiminizle kuruntulanıyoruz.