Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mide yanması, mide ekşimesi, vb şikayetler çok fazla ise, her yemekten sonra bu tür şikayetler oluyorsa Reflü olabilirsiniz, Bunun için genel cerrah yada Gastroenteroloji bölümüne gidebilirsiniz, endoskopi ile bakılır. Şimdi Reflü dikkat edilmediğinde, Mide fıtığına sebep olur. Mide fıtığı da, Midenın üst kısmından şiştiği için, Kaburgalara baskı oda kalbe baskı yaparak, ritim bozukluğuna neden olur. Bazı Anjiyo işlemlerinde iyice kontrol edilmesi gerekir..
Konu biraz beni ilgilendirdiği için yazıyorum.
Sağ karaciğer üstü, veya mide üstü mi desem iki adet top şeklinde bir şeyler çıktı. Bir kaç ay önce ağır bir işe giriştim fiziki olarak ve gece çok geç saatlerde yemek yedikten sonra uydum. Bu iki yuvarlak yağ bezesi mi ne aşırı rahatsız ediyor. Oturup kalkamiyor doğru düzgün yemek yiyemiyorum. Endoskopi yaptılar bir hafta önce şimdi bir hafaya sonuçlar için doktora gideceğim. Reflü var. Örnek aldılar kontrol edecekler. Şüphem mide fıtığı veya yağ bezeleri. Bakalım