digiklan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Noluyo Böyle arkadaşlar?
66
●4.970
- 05-09-2022, 20:42:53Hocam tümüne soru cevap yapsak aşırı uzayacak, umarım siz haklısınızdır, benim gözlemlerim bu yönde, konuyu açan arkadaş gibi dolu insan var, oylama yapsak emin olun aşı sonrası kalpte sorun deneyimleyen ve gören çok kişi çıkar bu forumdan. Benim iş arkadaşlarım sırf zorunlu diye aşı oldu hasta bile değillerken, şimdi sürekli çarpıntıları yüzünden devamlı kontrol ettiriyorlar. Covid olmadan aşı olan dolu insanda da var bu sorun. Umarım herkes sıkıntısız atlatır bunu, size de sağlıklı günler hocam =)
- 05-09-2022, 20:50:02Konu biraz beni ilgilendirdiği için yazıyorum.Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağ karaciğer üstü, veya mide üstü mi desem iki adet top şeklinde bir şeyler çıktı. Bir kaç ay önce ağır bir işe giriştim fiziki olarak ve gece çok geç saatlerde yemek yedikten sonra uydum. Bu iki yuvarlak yağ bezesi mi ne aşırı rahatsız ediyor. Oturup kalkamiyor doğru düzgün yemek yiyemiyorum. Endoskopi yaptılar bir hafta önce şimdi bir hafaya sonuçlar için doktora gideceğim. Reflü var. Örnek aldılar kontrol edecekler. Şüphem mide fıtığı veya yağ bezeleri. Bakalım - 05-09-2022, 20:59:42Aşı karşıtlarından beklentim ortaya saygı değer bilimsel araştırmalar koymaları.BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yok.
Ben mürit değilim bir bilimsel araştırmanın sonucunda edindiğin fikri, onu yanlışlayan saygıdeğer başka bir araştırma ile değiştirebilirim.
Aşı fabrikam yok, sağlıkçı değilim.
2 sene boyunca evlere kapandık, bilgisayarların başında toplantılar yaptık, evde kek ekmek yapıp tıkındık.
Corona kalp damar sağlığını bozuyor ve evde geçirilen 2 sene de damarları tıkamak için gerekli hareketsizliği sağladı.
Yani arkadaşınızın çarpıntılarının nedeni aşı mı? Fazla kahve içmesi mi? Yaşlanması mı? Karantina dönemlerindeki hareketsiz yaşam mı? Geçirdiği corona hastalığıının kendisi mi?
Ülkedeki ölümlerin %40'ı kalp damar hastalığından gerçekleşiyor.
Siz tüm ülkeyi aşılarsanız ölen her 500 kişinin 200 bini kalp damar hastalığından gidecek ve hepsi aşılı olacak.
Düşük yapan kadınların da çoğu aşılı olacak, hatta bu sene depresyona giren hastaların da çoğu aşılı olacak.
Arada bilimsel şekilde nedensellik kurmadığınız sürece 2 değişken arasındaki korelasyon anlamlı değildir. - 05-09-2022, 23:30:03bundan 70 yıl önce heroin ağrı kesiciydi. Şu an ise uyuşturucu.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilimsel olarak kanıtlandı hocam haklısınız. Ancak 20 yıl önce plüton un gezegen olmadığı ilan edildi.
yakın tarihte sigarayı bırakmak için champix kullanmıştım. Kanserojen madde içeriyor diye toplatıldı. Yav bu ilaç piyasaya sürülürken binlerce testten geçti.
johnsons baby en pahalı pudra kanserojen madde üretiliyo diye kaldırıldı.
yani bugünün doğruları yarının yanlışı olabilir. Emin olmayın. Emin olun ve bilime güvenin evet ancak kaygılara karşı net konuşmayın kendinizide üzersiniz.
Ve her açıklanan bilimsel verinin doğruluğuna kanaat getiremeyiz. Evet covid hasar veriyor belkide aşı bu hasarı x2 yapıyor. Ancak bu kaygıları yenmeye değer bir şey olamaz. - 05-09-2022, 23:52:05geçmiş olsun hocam, kontrol ettirin derim.adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben aşı karşıtı değil aksine dönem dönem düzenli alerji aşısını olan bilimi seven ve savunan biriyim. Ancak sorgulama yeteneğim olduğu için her önüme serileni onaylamam tabi. Direk aşı karşıtı olmak yobazlık olurdu yoksa. Hocam bilimsel dediğiniz her şey zamanla değişebilir bunu unutmayın. Zamanında sigara da yararlı diye satılıyordu ilk çıktığında ve herkes böyle böyle içmeye başladı. Sonradan gerçekler ortaya çıktı. Gerçeklerin gün yüzüne çıkmak gibi bir huyu vardır.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
örnekler:
https://www.malumatfurus.org/sigara-komplo-teorisi/
Hocam benzer bir örnek olarak bende verdim yukarda, zamanında sigara içen doktorlar reklamda oynatılıyordu yararlı olduğu herkese duyuruluyordu. O zamanlarda bu arkadaşlar gibi sigaranın gerçeklerini anlatanlar olmuştur ama eminim dinletememişlerdirBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insanlar anlamak istediğini anlıyor. Kapalı olmamak her fikre açık olmak lazım doğruyu "algılayabilmek" için.
- 06-09-2022, 00:18:00Hocam kaygının gerçek nesnel bir temeli yoksa o kaygı değil kuruntudur.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda sürekli alının kalp krizi ve kalp hastalıpı yaptığı konuşuluyor.
Kaynak?
Muhtemelen Sinan Engin in sırma saçları.
Bir sürü hastalık aşılar sayesinde ortadan kalktı.
Hiç bir delil olmadan 70bin insan üzerinde yapılan deneylerden sonra kullanımına geöiken ve milyarlarca insana uygulanan bir aşı hala sabıkalı görülüyor üstelik hiç bir delil yokken.
Virüsün kanser yapma ihtimali aşıdan hiç az değil. Bir çok kanser türü virüsler ile ilişkilidir. - 06-09-2022, 02:16:52Sizi anlıyorum hocam yanlış anlaşılmasın hakta veriyorum. Ve aşıya asla karşı değilim, tam tersi insanların aşı vurulması için telefonla ikna etmeye çalıştım. Ancak bu aşının gelecek vadede dünya sağlık örgütünden birinin çıkıp şöyle bir sorun yaşatıyor demesinden kaygılanıyoruz veya sizin deyiminizle kuruntulanıyoruz.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

insanlar anlamak istediğini anlıyor. Kapalı olmamak her fikre açık olmak lazım doğruyu "algılayabilmek" için.