digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kaygının gerçek nesnel bir temeli yoksa o kaygı değil kuruntudur.

Bu konuda sürekli alının kalp krizi ve kalp hastalıpı yaptığı konuşuluyor.

Kaynak?
Muhtemelen Sinan Engin in sırma saçları.

Bir sürü hastalık aşılar sayesinde ortadan kalktı.
Hiç bir delil olmadan 70bin insan üzerinde yapılan deneylerden sonra kullanımına geöiken ve milyarlarca insana uygulanan bir aşı hala sabıkalı görülüyor üstelik hiç bir delil yokken.

Virüsün kanser yapma ihtimali aşıdan hiç az değil. Bir çok kanser türü virüsler ile ilişkilidir.
Sizi anlıyorum hocam yanlış anlaşılmasın hakta veriyorum. Ve aşıya asla karşı değilim, tam tersi insanların aşı vurulması için telefonla ikna etmeye çalıştım. Ancak bu aşının gelecek vadede dünya sağlık örgütünden birinin çıkıp şöyle bir sorun yaşatıyor demesinden kaygılanıyoruz veya sizin deyiminizle kuruntulanıyoruz.