• 30-08-2022, 14:36:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar r10 ailesi. mesela bazen konu acıyor insanlar ticari konu oluyor yanlış bir şey yapıyor kurala uymuyor veya puanı yetersiz oluyor vs vs. Baslıyor hemen sanki pusuda duruyormuş gibi bazı insanlar bu böyle olmuyor çabuk düzelt ne yaptığını sanıyorsun gibi adam sanki devlet sucu işlemiş gibi yargılamaya ahahah reportla gec güzel kardeşim niye bu kadar tepki gösteriyorsun veya düzgünce adamı uyar cok saçma insanlar var neyse herkese iyi forumlar 😁
  • 30-08-2022, 14:38:29
    #2
    LOTUSLİSANS.COM
    ben sessizce reportlayıp geçenlerdenim ama bence kimseye saçma deme hakkınız yok hocam
  • 30-08-2022, 14:38:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    rakibin olmasını ister misin onlarda o mantık
  • 30-08-2022, 14:42:37
    #4
    🏆 SMM-PANEL.NET
    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rakibin olmasını ister misin onlarda o mantık
    alakası bile yok hocam. 13 günde 14 trade yaptığım için şikayet konusu bile açılmıştı bana ama yine 1 ayı beklemek zorundayım. artık buralardayız 1 yılı aştım r10da. sabır ve azim her şeyin ilacı. o 1 ay 1 yıl gibi gelmişti iyi ki atlattım.
  • 30-08-2022, 14:43:51
    #5
    R10'daki bütün üyeler kategori kurallarını okumak zorundadır uyulmaması taktirde ceza uygulanır. İnsanlar konuyu açan kişiyi düşünerek bilgi veriyor bilgi vermek ne zamandır saçma olmuş? Bu açtığınız konu çok mu mantıklı
  • 30-08-2022, 15:06:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'daki bütün üyeler kategori kurallarını okumak zorundadır uyulmaması taktirde ceza uygulanır. İnsanlar konuyu açan kişiyi düşünerek bilgi veriyor bilgi vermek ne zamandır saçma olmuş? Bu açtığınız konu çok mu mantıklı
    Bilgi vermesine mi laf ettim hocam sizce ? Zaten dikkatli okursanız güzelce uyarı yapanlara hicbir şey dememişim takdir ediyorum. Fakat insanları sanki büyük bir suç işlemiş gibi cok abartılı şekilde yargılananlara laf ediyorum
  • 30-08-2022, 15:06:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok boş bir konu olmuş hocam insanları kural konusunda bilgilendirmek ne zamandan beri suç oldu ? Cidden insanların zamanını gereksiz harcamışsınız şu an
  • 30-08-2022, 15:08:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok boş bir konu olmuş hocam insanları kural konusunda bilgilendirmek ne zamandan beri suç oldu ? Cidden insanların zamanını gereksiz harcamışsınız şu an
    Hocam amacı uyarmak olanlara laf etmedim zaten bazıları cok abartılı şekilde tepkiler veriyor sanki adam dünyanın en büyük suçunu işlemişçesine tepkiler gösteriyor bundan bahsetmek istedim
  • 30-08-2022, 15:24:05
    #9
    Dejavuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar r10 ailesi. mesela bazen konu acıyor insanlar ticari konu oluyor yanlış bir şey yapıyor kurala uymuyor veya puanı yetersiz oluyor vs vs. Baslıyor hemen sanki pusuda duruyormuş gibi bazı insanlar bu böyle olmuyor çabuk düzelt ne yaptığını sanıyorsun gibi adam sanki devlet sucu işlemiş gibi yargılamaya ahahah reportla gec güzel kardeşim niye bu kadar tepki gösteriyorsun veya düzgünce adamı uyar cok saçma insanlar var neyse herkese iyi forumlar 😁
    Olur hocam bundan sonra hangi konuya nasıl yorum yapacağımızı 23 günlük üyenin keyfine göre ayarlarız.
    Başka istediklerin varsa onları da yaz ki saçma adam olmayalım senin gözünde.