R10daki bazı şahıslar (içeri gir)
24
●1.772
- 30-08-2022, 14:36:57Üyeliği durdurulduMerhabalar r10 ailesi. mesela bazen konu acıyor insanlar ticari konu oluyor yanlış bir şey yapıyor kurala uymuyor veya puanı yetersiz oluyor vs vs. Baslıyor hemen sanki pusuda duruyormuş gibi bazı insanlar bu böyle olmuyor çabuk düzelt ne yaptığını sanıyorsun gibi adam sanki devlet sucu işlemiş gibi yargılamaya ahahah reportla gec güzel kardeşim niye bu kadar tepki gösteriyorsun veya düzgünce adamı uyar cok saçma insanlar var neyse herkese iyi forumlar 😁
- 30-08-2022, 14:38:29ben sessizce reportlayıp geçenlerdenim ama bence kimseye saçma deme hakkınız yok hocam
- 30-08-2022, 14:42:37alakası bile yok hocam. 13 günde 14 trade yaptığım için şikayet konusu bile açılmıştı bana ama yine 1 ayı beklemek zorundayım. artık buralardayız 1 yılı aştım r10da. sabır ve azim her şeyin ilacı. o 1 ay 1 yıl gibi gelmişti iyi ki atlattım.mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 15:06:34Üyeliği durdurulduBilgi vermesine mi laf ettim hocam sizce ? Zaten dikkatli okursanız güzelce uyarı yapanlara hicbir şey dememişim takdir ediyorum. Fakat insanları sanki büyük bir suç işlemiş gibi cok abartılı şekilde yargılananlara laf ediyorumMuhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 15:08:40Üyeliği durdurulduHocam amacı uyarmak olanlara laf etmedim zaten bazıları cok abartılı şekilde tepkiler veriyor sanki adam dünyanın en büyük suçunu işlemişçesine tepkiler gösteriyor bundan bahsetmek istedimAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 15:24:05Olur hocam bundan sonra hangi konuya nasıl yorum yapacağımızı 23 günlük üyenin keyfine göre ayarlarız.Dejavuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka istediklerin varsa onları da yaz ki saçma adam olmayalım senin gözünde.
