R10'daki bütün üyeler kategori kurallarını okumak zorundadır uyulmaması taktirde ceza uygulanır. İnsanlar konuyu açan kişiyi düşünerek bilgi veriyor bilgi vermek ne zamandır saçma olmuş? Bu açtığınız konu çok mu mantıklı
Bilgi vermesine mi laf ettim hocam sizce ? Zaten dikkatli okursanız güzelce uyarı yapanlara hicbir şey dememişim takdir ediyorum. Fakat insanları sanki büyük bir suç işlemiş gibi cok abartılı şekilde yargılananlara laf ediyorum