mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rakibin olmasını ister misin onlarda o mantık
alakası bile yok hocam. 13 günde 14 trade yaptığım için şikayet konusu bile açılmıştı bana ama yine 1 ayı beklemek zorundayım. artık buralardayız 1 yılı aştım r10da. sabır ve azim her şeyin ilacı. o 1 ay 1 yıl gibi gelmişti iyi ki atlattım.