R10'daki bütün üyeler kategori kurallarını okumak zorundadır uyulmaması taktirde ceza uygulanır. İnsanlar konuyu açan kişiyi düşünerek bilgi veriyor bilgi vermek ne zamandır saçma olmuş? Bu açtığınız konu çok mu mantıklı