Merhabalar r10 ailesi. mesela bazen konu acıyor insanlar ticari konu oluyor yanlış bir şey yapıyor kurala uymuyor veya puanı yetersiz oluyor vs vs. Baslıyor hemen sanki pusuda duruyormuş gibi bazı insanlar bu böyle olmuyor çabuk düzelt ne yaptığını sanıyorsun gibi adam sanki devlet sucu işlemiş gibi yargılamaya ahahah reportla gec güzel kardeşim niye bu kadar tepki gösteriyorsun veya düzgünce adamı uyar cok saçma insanlar var neyse herkese iyi forumlar 😁