• 29-08-2022, 14:07:56
    #19
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görevlendirme olacak hocam atama olana kadar devam edecekmiş. Anaokulu olduğu için denemek istiyor o da öğretmenlikte acayip stres yapıyor ufacık şeyleri kafaya takıyor.
    Biz yeni evlendik ilk sene bi veli bunu azarlamış biraz birkaç ay kadın beni takip edecek korkusuyla yaşadı resmen o derece kafaya takıyor yalnız kaldığı için bi de ailesi başka şehirdeydi.

    Şimdi daha rahat olur ama bu söylediklerinizi ileticem teşekkür ederim
    Eğer müdür yardımcısı okursa veliler ve diğer şeyler daha büyük dert olur kesinlikle öğretmen olarak kalsın.
  • 29-08-2022, 17:45:37
    #20
    🏆 SMM-PANEL.NET
    dershanedeki müdür yardımcısıyla ufak bi samimiyetim var onunla sohbetime göre yazıyorum bunları; her türlü öğretmenlik. ufak bi miktar fazla alıyoruz ama arasındaki farka değmez bu uğraş.
  • 29-08-2022, 19:46:45
    #21
    Öğretmenliğe göre sorumlulukları artacak. Sorumluluk almaktan çekinmeyecekse 8-5 çalışırım diyorsa olsun. Yaz tatili problem değil görevlendirme olduğu için ister kalır ister kalmaz.
  • 30-08-2022, 07:08:24
    #22
    fbdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğretmenliğe göre sorumlulukları artacak. Sorumluluk almaktan çekinmeyecekse 8-5 çalışırım diyorsa olsun. Yaz tatili problem değil görevlendirme olduğu için ister kalır ister kalmaz.
    Haziranda bıraktığı zaman yine 3 ay tatilini yapabilir yani di mi hocam? Denemek istiyor açıkcası yöneticiliği de bi
  • 30-08-2022, 07:11:32
    #23
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haziranda bıraktığı zaman yine 3 ay tatilini yapabilir yani di mi hocam? Denemek istiyor açıkcası yöneticiliği de bi
    Yani ben yaptım. Milli Eğitim problem etmeyecekse yapar. Denemek istiyorsa yapsın. İdareciliğinde ayrı bir zevki var. Bahsedildiği gibi sürekli iş güç değil yani 👍