Gokenim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce öğretmenlik mi müdür yardımcılığı mı?
22
●932
- 29-08-2022, 17:45:37dershanedeki müdür yardımcısıyla ufak bi samimiyetim var onunla sohbetime göre yazıyorum bunları; her türlü öğretmenlik. ufak bi miktar fazla alıyoruz ama arasındaki farka değmez bu uğraş.
- 30-08-2022, 07:08:24Haziranda bıraktığı zaman yine 3 ay tatilini yapabilir yani di mi hocam? Denemek istiyor açıkcası yöneticiliği de bifbdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2022, 07:11:32Yani ben yaptım. Milli Eğitim problem etmeyecekse yapar. Denemek istiyorsa yapsın. İdareciliğinde ayrı bir zevki var. Bahsedildiği gibi sürekli iş güç değil yani 👍Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle