Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görevlendirme olacak hocam atama olana kadar devam edecekmiş. Anaokulu olduğu için denemek istiyor o da öğretmenlikte acayip stres yapıyor ufacık şeyleri kafaya takıyor.
Biz yeni evlendik ilk sene bi veli bunu azarlamış biraz birkaç ay kadın beni takip edecek korkusuyla yaşadı resmen o derece kafaya takıyor yalnız kaldığı için bi de ailesi başka şehirdeydi.

Şimdi daha rahat olur ama bu söylediklerinizi ileticem teşekkür ederim
Eğer müdür yardımcısı okursa veliler ve diğer şeyler daha büyük dert olur kesinlikle öğretmen olarak kalsın.