Öğretmenliğe göre sorumlulukları artacak. Sorumluluk almaktan çekinmeyecekse 8-5 çalışırım diyorsa olsun. Yaz tatili problem değil görevlendirme olduğu için ister kalır ister kalmaz.
Haziranda bıraktığı zaman yine 3 ay tatilini yapabilir yani di mi hocam? Denemek istiyor açıkcası yöneticiliği de bi