Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haziranda bıraktığı zaman yine 3 ay tatilini yapabilir yani di mi hocam? Denemek istiyor açıkcası yöneticiliği de bi
Yani ben yaptım. Milli Eğitim problem etmeyecekse yapar. Denemek istiyorsa yapsın. İdareciliğinde ayrı bir zevki var. Bahsedildiği gibi sürekli iş güç değil yani 👍