• 24-08-2022, 18:39:45
    #1
    Nedense bu gün reskin işlemini yapıyordum kendi oyumlarımın bir anda soğdum, tasarımlarımı beğenmedim ve tüm oyunları sildim, ama tasarımlar güzel olduğu pişman oldum bir anda böyle olan var mı?
  • 24-08-2022, 18:40:27
    #2
    Depresyona girmişsiniz
  • 24-08-2022, 18:45:42
    #3
    Ani bir karar almadan evvel,bir müddet düşünmek,sıkıntıyla buhranla karar vermemek gerekiyor.Çoğumuz yaşıyoruz böyle şeyler,ama tabi hepimiz yaşıyoruz diye basite almayın,emeklerinizi ziyan etmeye devam edersiniz diğer türlü.
  • 24-08-2022, 18:46:42
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense bu gün reskin işlemini yapıyordum kendi oyumlarımın bir anda soğdum, tasarımlarımı beğenmedim ve tüm oyunları sildim, ama tasarımlar güzel olduğu pişman oldum bir anda böyle olan var mı?
    500 bin lira üstü para kazandığım projeyi komple sildim sıkıldığım için. Eskiler zaten çalışıyor, herkese özel imza olsun diye kaynak kodda ciddi değişiklikler yapıyordum. Artık satışını yapmak insanlarla uğraşmak istemiyorum dedim ve sildim. Normal yani doygunluk geldiyse başka işlere yönelmek lazım.
  • 24-08-2022, 18:48:13
    #5
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 bin lira üstü para kazandığım projeyi komple sildim sıkıldığım için. Eskiler zaten çalışıyor, herkese özel imza olsun diye kaynak kodda ciddi değişiklikler yapıyordum. Artık satışını yapmak insanlarla uğraşmak istemiyorum dedim ve sildim. Normal yani doygunluk geldiyse başka işlere yönelmek lazım.
    Ana işim bu bir anda olan bir şe yilk defa yaşadım nedense
  • 24-08-2022, 18:50:17
    #6
    Evet malesef depresyonda olduğumuz için
  • 24-08-2022, 18:50:51
    #7
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet malesef depresyonda olduğumuz için
    Herhalde ondan, bir anda aklıma kız giriyor bi anda oyuna sinirlendim ve sildim
  • 24-08-2022, 18:51:40
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana işim bu bir anda olan bir şe yilk defa yaşadım nedense
    Aynısı işte hocam benimde işim yazılım nedense sıkıldım. İnterneti ben ödüyorum, kirayı ben ödüyorum, insanları ben çalıştırıyorum, muhasebe, stopaj, gelir vergisi derken bana 0 katkısı olan devlete niye para ödeyeyim dedim ve sildim. Şu an kesinlikle kendi işimi yapmıyorum 1 tane yabancı firmanın Türkiye ofisindeyim ne isterlerse onu yapıyorum. Tertemiz döviz sokuyordum ülkeye sildim bitirdim
  • 24-08-2022, 18:52:06
    #9
    Genelde canım herhangi bir şeye sıkkın olduğunda yapmadığım şey yok ) Bu zamanlarda çok oluyor o mod.