Nedense bu gün reskin işlemini yapıyordum kendi oyumlarımın bir anda soğdum, tasarımlarımı beğenmedim ve tüm oyunları sildim, ama tasarımlar güzel olduğu pişman oldum bir anda böyle olan var mı?