Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ana işim bu bir anda olan bir şe yilk defa yaşadım nedense
Aynısı işte hocam benimde işim yazılım nedense sıkıldım. İnterneti ben ödüyorum, kirayı ben ödüyorum, insanları ben çalıştırıyorum, muhasebe, stopaj, gelir vergisi derken bana 0 katkısı olan devlete niye para ödeyeyim dedim ve sildim. Şu an kesinlikle kendi işimi yapmıyorum 1 tane yabancı firmanın Türkiye ofisindeyim ne isterlerse onu yapıyorum. Tertemiz döviz sokuyordum ülkeye sildim bitirdim