Nedense bu gün reskin işlemini yapıyordum kendi oyumlarımın bir anda soğdum, tasarımlarımı beğenmedim ve tüm oyunları sildim, ama tasarımlar güzel olduğu pişman oldum bir anda böyle olan var mı?
500 bin lira üstü para kazandığım projeyi komple sildim sıkıldığım için. Eskiler zaten çalışıyor, herkese özel imza olsun diye kaynak kodda ciddi değişiklikler yapıyordum. Artık satışını yapmak insanlarla uğraşmak istemiyorum dedim ve sildim. Normal yani doygunluk geldiyse başka işlere yönelmek lazım.