• 24-08-2022, 18:52:58
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhalde ondan, bir anda aklıma kız giriyor bi anda oyuna sinirlendim ve sildim
    Kızca geçmiş olsun kaç viski vodka bitirdim bi işede yaramiyor
  • 24-08-2022, 18:53:54
    #11
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı işte hocam benimde işim yazılım nedense sıkıldım. İnterneti ben ödüyorum, kirayı ben ödüyorum, insanları ben çalıştırıyorum, muhasebe, stopaj, gelir vergisi derken bana 0 katkısı olan devlete niye para ödeyeyim dedim ve sildim. Şu an kesinlikle kendi işimi yapmıyorum 1 tane yabancı firmanın Türkiye ofisindeyim ne isterlerse onu yapıyorum. Tertemiz döviz sokuyordum ülkeye sildim bitirdim
    Boşta yer varsa beni de aldırın hocam, kendi işimden daha çok başkasının işini yapmak daha iyi artık, ne derlerse onu yapmak daha iyi geilyor nedense