Aynısı işte hocam benimde işim yazılım nedense sıkıldım. İnterneti ben ödüyorum, kirayı ben ödüyorum, insanları ben çalıştırıyorum, muhasebe, stopaj, gelir vergisi derken bana 0 katkısı olan devlete niye para ödeyeyim dedim ve sildim. Şu an kesinlikle kendi işimi yapmıyorum 1 tane yabancı firmanın Türkiye ofisindeyim ne isterlerse onu yapıyorum. Tertemiz döviz sokuyordum ülkeye sildim bitirdim
Boşta yer varsa beni de aldırın hocam, kendi işimden daha çok başkasının işini yapmak daha iyi artık, ne derlerse onu yapmak daha iyi geilyor nedense