• 19-08-2022, 19:08:50
    #19
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi fikir hocam tebrik ederim çok güzel olur yapılırsa ama bionluk gibi paranın yarısına çökmesin
    bionluk geröekten emeği hiçe sayıyor %20 kesinti yapıyor
    o yine iyi sadeceon %30 kesinti yapıyorduuuu ama artık yok
  • 19-08-2022, 19:13:40
    #20
    Platin üye
    Burada komisyonsuz, direk havale almak varken bir çok kimse %15-20 komisyon vermek istemeyebilir. Gerçi fatura olacağı için vergiden düşer firmalar.

    Bence olmalı, biounluk' u kısa sürede aktiflik ve kullanıcı sayısında sollar.
  • 19-08-2022, 19:24:46
    #21
    r10 coin çıkıyordu sözde
  • 20-08-2022, 10:32:54
    #22
    Platin üye
    Havuz sistemi demek en az %15 - %20 arasında komisyon demek.

    2000 liralık bir iş yaptığınızda 400 liranın komisyona kesilmesi demek. Yani 5 kere iş yaptığınızda bir iş bedeliniz komisyona gidecek.

    Bunu kimsenin istediğini sanmıyorum. Komisyonun %5 gibi bir şey olacağını da düşünmeyin