• 16-08-2022, 00:08:52
    #1
    Eskiden bir kira olan komisyon 2 kiraya doğru gidiyor. Herkes kendi mahallesinde emlakçı neden olmuyor aklım almıyor gerçekten, diploma istenmeyen ya da sermaye gerekmeyen bir meslek ama herkes uzaktan bakıyor, tez konusu. Herkes kendi apartmanının emlakcısı ya da sitesinin emlakcısı gayet kolay olabilir.

  • 16-08-2022, 00:15:58
    #2
    En ufak doğru düzgün yaptıkları şey yok fakat ev alacağın veya kiralayacağın zaman pişmiş pişmiş para istemesini biliyorlar. Galerici ve emlakçılardan tiksiniyorum.
  • 16-08-2022, 00:19:46
    #3
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En ufak doğru düzgün yaptıkları şey yok fakat ev alacağın veya kiralayacağın zaman pişmiş pişmiş para istemesini biliyorlar. Galerici ve emlakçılardan tiksiniyorum.
    Galericilik yine sermaye gerektiren iş, emlakcılık tam bir boş zaman işi, ciddi ciddi girmek lazim bu işe, boş ev tutup eşyalı kiralamak da bu işin zirvesi, yapanlar ayda milyon kazanıyor ama kimsenin haberi yok, herkes diploma peşinde ya da kpss kasıyor halbuki 3 senede 3 defa emekli olursun bu yolla.
  • 16-08-2022, 00:21:40
    #4
    Bazı işler vardır normal insanın yapamayacağı bu işlerde para var. Ayrıca ortalık emlakçı kaynıyor aralarında bolca d0landırıcı da var. Bazıları ev sahibini rahatsız edip daha yükseğe kiraya vereceğini bile söylüyor, kiraların çok yüksek olduğu bu dönemde ev sahipleri ev sahipleri kiracıya extra masraf yaptırıyor. Bir işe yaradıkları yok...
  • 16-08-2022, 00:25:36
    #5
    Sermaye ve diploma ve sertifika olmadan yapamazsın malesef
  • 16-08-2022, 00:31:06
    #6
    İnsanlarla uğraşmak zordur. Emlakçılık işi sermaye ister hiç yoksa dükkan kirası, ilan sitelerinin ücretleri vs.

    Şu an beyaz yaka kalmış olsa 40-50 bin garanti ücret ile çalışacak arkadaşım belki ayda 300-400 bine yakın para döndürüyor.

    Emlakçılık yapıyor ama sarı siteden ev sahiplerini spamlayıp bana ver satayım/kiralayayım demiyor tek tek hepsini ziyaret ediyor. Yediriyor içiriyor arkadaş oluyor. Bu adamlar bir daha başka yere gider mi? Hakkından 1 kuruş fazla almıyor, aldığı ücretin hizmet bedeli faturasını kesiyor. Ama çocuğu 1 yıldır müsait yakalayamadım bütün Ege Bölgesini 3 ortak geziyorlar.
  • 16-08-2022, 00:40:06
    #7
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sermaye ve diploma ve sertifika olmadan yapamazsın malesef
    Bal gibi yapılır hocam tabi ilk trump towerstan başlayacak halimiz yok, kendi mahallende ve sitende en ucuz kiralıkla başlayıp sonra satılık vs, bu şekilde kücük başlayarak bile aylık 100 bin garanti ayrıca 10 tane emlakcıya bugun sertifikayı telaffuz et desek 2 tanesi ancak eder yapıştır gitsin
  • 16-08-2022, 00:59:11
    #8
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlarla uğraşmak zordur. Emlakçılık işi sermaye ister hiç yoksa dükkan kirası, ilan sitelerinin ücretleri vs.

    Şu an beyaz yaka kalmış olsa 40-50 bin garanti ücret ile çalışacak arkadaşım belki ayda 300-400 bine yakın para döndürüyor.

    Emlakçılık yapıyor ama sarı siteden ev sahiplerini spamlayıp bana ver satayım/kiralayayım demiyor tek tek hepsini ziyaret ediyor. Yediriyor içiriyor arkadaş oluyor. Bu adamlar bir daha başka yere gider mi? Hakkından 1 kuruş fazla almıyor, aldığı ücretin hizmet bedeli faturasını kesiyor. Ama çocuğu 1 yıldır müsait yakalayamadım bütün Ege Bölgesini 3 ortak geziyorlar.
    Helal olsun....
  • 16-08-2022, 01:46:29
    #9
    Hiçbir işten anlamasam bu işi yapardım diyorum bazen. Bir de hakkıyla ve dürüst yaparsan of yani