En ufak doğru düzgün yaptıkları şey yok fakat ev alacağın veya kiralayacağın zaman pişmiş pişmiş para istemesini biliyorlar. Galerici ve emlakçılardan tiksiniyorum.
Galericilik yine sermaye gerektiren iş, emlakcılık tam bir boş zaman işi, ciddi ciddi girmek lazim bu işe, boş ev tutup eşyalı kiralamak da bu işin zirvesi, yapanlar ayda milyon kazanıyor ama kimsenin haberi yok, herkes diploma peşinde ya da kpss kasıyor halbuki 3 senede 3 defa emekli olursun bu yolla.