İnsanlarla uğraşmak zordur. Emlakçılık işi sermaye ister hiç yoksa dükkan kirası, ilan sitelerinin ücretleri vs.

Şu an beyaz yaka kalmış olsa 40-50 bin garanti ücret ile çalışacak arkadaşım belki ayda 300-400 bine yakın para döndürüyor.

Emlakçılık yapıyor ama sarı siteden ev sahiplerini spamlayıp bana ver satayım/kiralayayım demiyor tek tek hepsini ziyaret ediyor. Yediriyor içiriyor arkadaş oluyor. Bu adamlar bir daha başka yere gider mi? Hakkından 1 kuruş fazla almıyor, aldığı ücretin hizmet bedeli faturasını kesiyor. Ama çocuğu 1 yıldır müsait yakalayamadım bütün Ege Bölgesini 3 ortak geziyorlar.